søndag 5. september 2010

Tova tøfler

Nå er det et par år siden jeg laget slike sist, så nå var det på tide med nye før kulda setter inn. Trengte litt oppfriskning på mønsteret, og fant heldigvis oppskriften her :) De grønne skal min kjære få, og så skal jeg selv ha de koksgrå. Begge i fritidsgarn. Sålene er strikket med dobbelt tråd så de blir ekstra gode å gå med og slitesterke. Så nå er det bare å bli ferdig med mine sånn at jeg får tovet de i maskinen. Har ikke tovet noe i vaskemaskinen vi har nå, det er jo alltid like spennende...

5 kommentarer:

Unknown sa...

Heldiggrisen Mr.L ;-) Nydelig farge. Og som du allerede veit, æ skjønna fortsatt ikkje korsn du klar å strikke så fort! Forresten, har æ vist dæ korsn strikkepinneetui æ endte opp med i sommer? klem :)

KJERSTRIKK sa...

Hehe, ja han er heldig han!! Men du vet, jeg strikker jo ikke så fort, men det er jo alle de halvferdige greiene som jeg har overalt som gjøres ferdig :) Er ikke fornøyd med denne bakgrunnen heller, prøvde flere i går. Og skal prøve en ny i dag også. Men det er ikke bare lett når datakunnskapene er så som så... Jeg har ikke sett strikkeetuiet nei, send bilde!!!

Unknown sa...

Du har helt rett, d e Johnny-boy ja! ;-) Og takk for komplimentan, koselig. Du, har du prøvd bakgrunnene som er på den siden som Speilblikk har henta bakgrunn fra? I øvre venstre hjørne på Speilblikk e d en link t itkupilly (eller no sånt). Der finnes d massemasse gratis bakgrunner og headere osv:-) D er forklaring der også på hvordan man gjør det. Når til og med æ klarte det.... B-)

Unknown sa...

Fin skrift på overskrifta forresten:-)

KJERSTRIKK sa...

Ja, det var der jeg fant Van Gogh'en. Kjempe mange fine der, men det er vanskelig å få tak i noen som er litt av den enklere sorten. Men nå er den litt i enkleste laget. Men jeg får prøve å få til å få litt mer greier i sidemargen. Mye å sette seg inn i.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...