søndag 12. september 2010

Nytt prosjekt

Jeg sa vel i første innlegg at jeg ikke skulle kjøpe nytt garn før jeg hadde fått gjort ferdig alle prosjektene som ligger i poser og kurver. Men, jeg hadde så lyst!!! Og har man lyst har man lov :) Så endte opp med mørkelilla babygarn. Skal strikke en babyjakke som jeg fant oppskrift på i et over-tjue-år-gammelt hefte fra Sandnesgarn.





Har strikket denne jakken før, og passformen ble kjempefin. Men da jeg strikket den sist brukte jeg et litt tykkere garn, så den ble litt stiv.

Synes det er litt kjedelig å bestandig strikke babyjakker i hvitt, så håper det blir bra med lilla :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint fargevalg! Gleda mæ t å se resultatet!:-) E d for non spesielle? Passer jo forsåvidt t noen m kjønnsnøytral fargepreferanse, hehe ;-) Akkurat der har æ visst tråkka i salaten og oppdaget d forseint... Jaja, du får nok se;-)
Oi! En plutselig tanke slo ned her... d e'kje t dokker??

KJERSTRIKK sa...

Tror den kan bli fin ja, men ikke særlig kjønnsnøytral nei :) Har ikke bestemt meg for hvem som skal få den, men det dukker alltid opp noen. Syntes bare at den var veldig fin og arti å strikke:) Men det er lang fra oss for å si det sånn! Kan legge ut bilder underveis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...