fredag 24. september 2010

Babygave :)

I går var jeg på besøk til ei venninne som nettopp har fått sitt andre barn. Denne gangen ble det ei nydelig lita jente. Og en perfekt anledning til å strikke denne jakken :) Også denne har jeg funnet i et gammelt strikkehefte fra Sandnesgarn. Utrolig enkel oppskrift der jakken strikkes frem og tilbake. Passer meg ypperlig siden jeg ikke har symaskin.   
Ble fin fasong på jakken, bortsett fra halsen som også på denne jakken ble litt trang. Er det noe jeg gjør eller?! Ellers er den strikket i størrelse 3-6 måneder, så det tar vel et par måneder før den passer.


 Syns mønsteret er veldig fint, selv om det er enkelt. Og de rillene innimellom er en fin liten detalj.



1 kommentar:

Unknown sa...

Enda en??? Kor lang tid bruka du på en sånn jakke? Veldig fin hvertfall! Æ har en liten uferdig sak i Mr.Dangley-kategorien som bare mangla o.ex og u.ex. Skjønn ik koffor d stoppa opp, og æ som hadde så god tid innen A kom til, ska jo send den nordover t ho, men nu går jo tida...og æ klar ikkje å gjør den ferdig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...