torsdag 12. august 2010

Første innlegg :)

Ja, da var det mest grunnleggende på bloggen gjort, og det er på tide med første innlegg:) Spennende! Får tro at jeg finner mer ut av alle blogg-funksjonene etter hvert...

Sommeren er på hell, og jeg kjenner nå at strikkelysten tiltar. Jeg har bestemt meg for at jeg skal begynne strikkesesongen med å fullføre halvferdige/nesten-helt-ferdige strikkeprosjekter, før jeg får kjøpe nytt garn igjen. Så får vi se om jeg klarer å holde meg unna strikkebutikkene...



Her er et babyteppe jeg startet på i 2007, er litt over halvveis, så det burde vel bli ferdig i 2012 :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tittei! Gratulerer med bloggåpning:-) Nydelig babyteppe, æ får time mæ inn på 2012 da ;-) Vi snakkes!

KJERSTRIKK sa...

Å, så arti med første kommentar! Lurt med den timinga;) Snakkes ja!

Unknown sa...

Nu så æ ka bakgrunnen va! D e jo Van Gogh! Kjempefin:-)

Unknown sa...

Kommentaran e forresten på ei eiga sie nu.. :-) Men d betyr vel at du fikk d til!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...